19 Ocak 2017 Perşembe

Herbalife Avcılar 0 507 344 74 73

Herbalife Avcılar


  İstanbul Avcılar'da hizmete giren Herbalife Beslenme Kulübümüzde Ücretsiz Vücut Analizinizi yaptırabilir ve haftalık periyotlarla bu hizmetimizden ücretsiz faydalanabilirsiniz.



  37 yıldır 98 ülkede faaliyet gösteren Herbalife ürünleri ile ideal kilonuza ulaşabilir, kilonuzu kontrol edebilir ya da kilonuzu yukarı kontrol edebilirsiniz.

  Avcılar'da hizmete sunduğumuz Herbalife Ofisimizde 7 Günde Etki ettiği kanıtlanmış Herbalife Skin Serisi ile Cilt Bakım Hizmeti de sunmaktayız. Kullanıldığı ilk günden itibaren cildiniz daha parlak, daha genç ve kırışıklıklarınızda gözle görülür değişimi farkedeceksiniz.

  Ayrıntılı Bilgi İçin Sizleri Ofisimize Davet Ediyoruz.

  Merkez mh. Fatih sk. İnönü Pasajı B Blok No:3 Avcılar / İSTANBUL

0 507 344 74 73
info@formkulubu.com
www.formkulubu.com



Herbalife Kilo Kontrol Ürünleri

Herbalife Formül 1 Shake
Herbal Aloe Konsantre İçecek
Herbalife Bitkisel Konsantre Çay
Thermo Complete / Herbalife Yağ Yakıcı Tablet


Herbalife24 Sporcu Beslenmesi

Rebuild Strength / Protein
Prolong / Karbonhidrat
Cr7 Drive / Karbonhidrat + Elektrolit
Rebuild Endurance / Protein + Karbonhidrat
Formül 1 Sport / Amino Asit



Herbalife Skin Serisi

Etkili Cilt Beslenmesi / 7 Günde Etki
Beslenmede uzman Herbalife, sizlere cildinizi besleyecek uzman cilt bakım ürünleri sunuyor. İçeriğinde 15'in üzerinde vitamin ve bitkisel içerik yer alan cilt bakım ürünlerimiz, günlük cilt bakımında en iyi sonuçları elde edebilmeniz için geliştirilmiştir.

Hızlı Sonuçlar
Klinik olarak test edilmiş ürünlerimiz günlük cilt bakımınızda sizleri en iyi şekilde desteklerken, daha yumuşak, pürüzsüz, parlak görünmenize ve kırışık görünümünün azalmasına yardımcı olur.

Ürünler
Aloe Özlü Rahatlatıcı Yüz Temizleme Jeli
Narenciye Özlü Parlatıcı Yüz Temizleme Jeli
Canlandırıcı Bitki Özlü Tonik
Çizgi Azaltıcı Serum
Sıkılaştırıcı Göz Jeli
Nemlendirici Göz Kremi
Koruyucu Etkili Nemlendirici SPF 30
Parlaklık Veren Günlük Nemlendirici
Besleyici Gece Kremi
Kırmızı Meyve Özlü Peeling
Nane Özlü Arındırıcı Kil Maskesi



38 yorum:

  1. Cilt bakım ürünlerini mükemmel bulduğum, Çağatay Bey'e teşekkürü borç bildiğim beslenme kulübü :) Herbalife'la sağlıklı günler dilerim ��

    YanıtlaSil
  2. 2 haftadir cilt bakimi icin gidiyorum kullandigim diger markalarin gereksiz olduguna gec de olsa anladim calisanlara ve destek olan herkese tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ederiz. 3. seansta görüşmek üzere :)

      Sil
  3. Adresinizi tam olarak alabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  4. Herkese ​tavsiye ederim teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Sizin desteğiniz ve tavsiyenizle başladığım ürünlerin dediginiz gibi hemen sonuçlarını görmek ve yaşamak çok güzel kilo verdikçe ürünlere bağlılığım inancım daha çok artı gösterdiğiniz ilgi alaka ve samimiyetiniz için sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Herbalife ve urunleri harika. Herkes mutlaka hayatina dahil etmeli. Tesekkurler Herbalife.

    YanıtlaSil
  7. Herbalife ürünlerinin kalitesini , kullanarak öğrenenlerdenim ☺️ Güzel , şirin kulubunüzdeki samimi tavrınızdan dolayı çok teşekkür ediyorum 🙏

    YanıtlaSil
  8. Herbalife ürünleri ile toplamda 27 kilomdan kurtuldum.

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Evet İzmir Buca'da Ofisimiz var. Adres için arayın lütfen. 05073447473

      Sil
  10. Sipariş Vermek istiyorum yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  11. Ben de kilo vermek istiyorum lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  12. Beylikdüzünde ofisinizde varmı acil cevap bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Beylikdüzü'nde Beslenme Kulübümüz var. Ayrıntılı bilgi için 05073447473

      Sil
  13. Merhaba sipariş vermek istiyorum yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ölçüm yaptırabiliyor muyuz ?

    YanıtlaSil
  15. merhaba ben herbalife kullanıyorum oldukç iyiyi gidiyor tam bir haftada 3 kilom gitti. hedefim birayın sonunda 7 kilodan kurtulmak 3 gitti kaldı 4

    YanıtlaSil
  16. Öncelikle başarılı çalışmlarınızdan dolayı sizlere teşkkur ediyoruz. firmmaızı avcılarda tanıtmanız ve temsil etmeniz bizim için gurur verici. saygılarımıza

    YanıtlaSil
  17. Kulüp çalışmalarınızda başarılar dilerim. İnsanların hayatlarına dokunarak, onlara yardım ederek çok güzel bir iş yapıyorsunuz. Ben de Herbalife'ın bir parçası olmaktan gurur duyuyorum.

    YanıtlaSil
  18. Herbalife Skin Serisi cilt bakım ürünleri harika sonuçlar veriyor, mutlaka denemelisiniz.

    YanıtlaSil
  19. Herbalife ürünleri ile 29 kilo verdim. Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrikler. Darısı diğer kilo vermek isteyenlerin başına :)

      Sil
  20. 100lerce insan 38 yıldır bu ürünü tam 94 ülkede tüketiyor. iyiki varsın HERBALIFE.

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel bir blog olmuş.

    YanıtlaSil
  22. Herbalife ürünlerini 1 senedir kullanıyorum ve 48 kilo verdim. herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  23. Daha fazla bilgi almak istiyorsanız ismime tıklayın.

    YanıtlaSil